iVolta
menu-bars

MENU

Waluta:

Typologia klientów w negocjacjach sprzedażowych

Количество свободных мест: 4
Категория:Szkolenie z umiejętności miękkich
Дата обучения: 26-03-2019
Godziny szkolenia: 9 - 15:30
Цена обучения $ 49,95 нетто / $ 61,44 брутто
Miejsce szkolenia: Oddział Łódź
Volta Łódź
ul. Senatorska 24/26
93-192, Łódź

Szkolenie z typologii klientów w procesie negocjacji skierowanie jest do handlowców, managerów sprzedaży, właścicieli firm oraz wszystkich osób pracujących w firmach handlowych i zajmujących się obsługą klientów.

 

Głównym celem szkolenia jest rozwinięcie kompetencji negocjacyjnych oraz zdobycie umiejętności rozpoznawania typu klienta .

 

W trakcie szkolenia uczestnik pozna typy klientów, techniki negocjacyjne oraz techniki sprzedażowe.Forma warsztatowa pozwoli na przećwiczenie poznanych technik

 

  • Dlaczego z jednymi Klientami dogadujemy się lepiej, a z innymi nie jesteśmy w stanie rozmawiać nawet 3 min? A co tu mówić , aby dotrzeć do etapu negocjacji.
  • Dlaczego jedni denerwują nas swoim stylem współpracowania, a z innymi wystarczają 2 min , aby odkryć bratnią duszę?
  • Dlaczego jednych uważam za roztrzepanych, a innych za analitycznych fanatyków?
  • Dlaczego jedni kochają relacje z innymi, a inni zamykają się w tabelkach?
  • Dlaczego niektórzy nie powinni być handlowcami, a inni księgowymi?

 

Zapraszamy na nasze szkolenie.

Agenda

1. Typologia klientów (aspekt psychologiczny)

2. Czym są negocjacje i kiedy negocjować

3. Style negocjacji i typy negocjatorów

4. Techniki negocjacyjne

5. Konflikt i impas w negocjacjach

 

Co będziesz robić lepiej ?

1. Negocjować - tylko wtedy, gdy jest to potrzebne

2. Radzić sobie z manipulacjami ze strony klientów

3. Nie będziesz oddawać marży klientom

4. Nie będziesz tracić klientów podczas trudnych negocjacji

 

W cenę szkolenia wliczone są:

  • Materiały szkoleniowe
  • Poczęstunek
  • Obiad
  • Certyfikat

Szkolenie z typologii klientów w procesie negocjacji skierowanie jest do handlowców, managerów sprzedaży, właścicieli firm oraz wszystkich osób pracujących w firmach handlowych i zajmujących się obsługą klientów.

 

Głównym celem szkolenia jest rozwinięcie kompetencji negocjacyjnych oraz zdobycie umiejętności rozpoznawania typu klienta .

 

W trakcie szkolenia uczestnik pozna typy klientów, techniki negocjacyjne oraz techniki sprzedażowe.Forma warsztatowa pozwoli na przećwiczenie poznanych technik

 

  • Dlaczego z jednymi Klientami dogadujemy się lepiej, a z innymi nie jesteśmy w stanie rozmawiać nawet 3 min? A co tu mówić , aby dotrzeć do etapu negocjacji.
  • Dlaczego jedni denerwują nas swoim stylem współpracowania, a z innymi wystarczają 2 min , aby odkryć bratnią duszę?
  • Dlaczego jednych uważam za roztrzepanych, a innych za analitycznych fanatyków?
  • Dlaczego jedni kochają relacje z innymi, a inni zamykają się w tabelkach?
  • Dlaczego niektórzy nie powinni być handlowcami, a inni księgowymi?

 

Zapraszamy na nasze szkolenie.

Agenda

1. Typologia klientów (aspekt psychologiczny)

2. Czym są negocjacje i kiedy negocjować

3. Style negocjacji i typy negocjatorów

4. Techniki negocjacyjne

5. Konflikt i impas w negocjacjach

 

Co będziesz robić lepiej ?

1. Negocjować - tylko wtedy, gdy jest to potrzebne

2. Radzić sobie z manipulacjami ze strony klientów

3. Nie będziesz oddawać marży klientom

4. Nie będziesz tracić klientów podczas trudnych negocjacji

 

W cenę szkolenia wliczone są:

  • Materiały szkoleniowe
  • Poczęstunek
  • Obiad
  • Certyfikat

Цена обучения:

203.25 zł netto

250 zł brutto

Osoby prowadzące:

Monika Batory

Trener szkoleń miękkich firmy Volta

Czas rejestracji na szkolenie minął w dniu 26.03.2019.
Производители
ALARMTECHASSA ABLOYATTEBOSCHCAMEDAHUAGAZEXGENWAYGORKEHIKVISIONOPTIVA2BPULSARROGERSATELTEXECOMYOTOGI